Äntligen!

En av mina favorit serier är tillbaka!
Här sitter jag och är bitter över uppehållet i DH så jag missat att säsong 4 av Secret Diary of a Call Girl har börjat!

Synd bara att det är så korta säsonger..
Bara 8 avsnitt :(

Två avsnitt har det kommit iaf så självklart så måste jag se dom nu.
Det är ju trots allt min första semesterdag idag ;)


Då får man göra precis vad man vill!

Vilket jag inte kommit på vad det är än, men jag har kommit på vad jag inte vill iaf och det är att städa. Det vägrar jag göra på årets första semesterdag ;)

Om någon känner för att köpa presenter till mig bara för att jag är så underbar så önskar jag mig alla säsongerna av Secret Diary of a Call Girl i nån fin dvd box. ♥
Skulle vara perfekt till nästa vecka när jag ska ligga hemma och tycka synd om mig själv och mina nya tuttar ;)
Tyvärr har jag inte sett det i sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0