Bam Bitch!

Ett litet glädjerop fick jag precis ur mig, i form av att jag började gråta igen ;)
Nu är vårat avslag upphävt!

Bitchen har pratat med sin jurist igen och insett att dom gjort fel!
Nu är allt överlämnat till innerstadskontoret ist och vi kommer behöva skriva på nått sanningspapper, typ att vi inte köper lägenheten svart och att vi verkligen ska bo där.
Men lätt det gör vi!

J säger att jag inte ska bli för glad förens vi faktiskt har fått skriva under och allt är helt klart.
Och det lovar jag att inte bli men jag vill ju gärna att dom snabbar på det.
Dom har lovat att allt ska vara klart innan den 1a mars..
Men jag hoppas så klart att vi får besked senast imorn!

Men mest av allt så hoppas jag så klart på att beskedet är positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0