Family first!

Efter en mysig middag med bror min så är det nu dags att försöka få in Leo i rätt kvällsrutiner igen..
Det börjar inte bra, han är inte glad kan jag säga men eftersom jag tog bajset när jag kom hem så ska J natta ;)

Då kan jag passa på att säga att jag aldrig bjudit bror min på middag, men jag tyckte det behövdes nu när han går i mina fotspår och jag vet hur det är att gå hungrig och ensam..

Tror/Hoppas han fick ut lite av tiden här även om han inte ville sova över så vet han att han alltid har sin plats här ♥



Det tog ett par år men nu har jag insett fakta, familjen går alltid före allt annat!

Sen behöver man inte vara familj by blood för visst att jag en stor familj men dom som jag räknar som familj är betydligt färre och inte alla har blodsband men dom betyder lika mycket för det! ♥

Utan mina änglar hade jag aldrig varit den jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0