Fint folk kommer sent..

Därav så var jag sen till kokkogruppen idag igen ;)
Jag var inte knäppast idag!
Surfittan sprang gråtandes därifrån när det var hennes tur, skadeglad som jag är så gjorde det hela min dag bättre!
Det tyckte dock inte dom som håller i gruppen var så snällt av mig, men det är väl inte mitt problem att karma bites her ass.. :p

Eftersom allt är lite kaos för mig just nu och jag inte vet varken in eller ut så är det verkligen dags för mig att köpa en kalender, både en att ha hemma "familjekalender" där allt kan stå och en till mig.
En annan tjej i gruppen tipsade om en kontobok, vilket jag verkligen behöver men kommer tok hata i slutet av månaden..

Vad hemskt att se dag för dag hur pengarna försvinner!
Jag kör på som vanligt, man drar kortet tills det säger ifrån och då surar man till nästa lön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0