God natt.

Jag kommer garanterat somna före Leo idag!
Det är snart dags att natta honom men han är helt hyper just nu, springer runt och busar till tusen medans jag bara vill sova..
Han verkar ha fattat nu att det är här vi ska bo eftersom alla våra saker är här.
Tyvärr kommer vi ju inte kunna möblera och packa upp förens på tisdag när J's pappas saker åker..
Men då har vi lite tid på oss att fundera på hur vi ska göra iaf..

Leo får nog ett av dom stora sovrummen iaf eftersom han har så mkt prylar, så tar vi det lilla eftersom vi bara ska ha sängen där.
Men någon ny soffa har vi ju inte, än ;)

Många planer som snurrar i mitt huvud nu, frågan är bara nu hur mkt vi får omgjort här och när..?
Det får vi förhoppningsvis svar på imorn när vi skriver på kontraktet! :)

Men nu vill Leo spela bubblorna på min telefon ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0