Hektisk dag

Men dagen har ändå gått utan större katastrofer!
Lite packande hann jag med innan jag fick min lönespec för att se att jag blivit blåst på 38,5tim..
Kuuuul att precis när jag ringer jobbet så smiter chefen iväg.
Det här blir iaf Någons ansvar imorn, jag skiter i vem men eftersom 15 av dom timmarna är storhelgstillägg på så ska jag fan ha dom nu!

Efter det så var det bara att åka till Solna igen och göra den där jävla cellprovstagningen, tror att jag fick en komplimang av barnmorskan som glatt utbrast; "Oj här var det trångt" innan hon bytte till ett mindre "skohorn" ;)
Det kändes ganska bra :p

Efter det så mötte jag upp mamma som körde mig till dagis i sin nya fina bil så jag kunde hämta Leo.
Sen har vi bara packat packat och packat.
Leo är jätte duktig och packar han med, så söt när han försiktigt försiktigt slår in alla prydnads saker i tidningspapper och sen kastar dom med all sin kraft i kartongen ;)
Nu blir det en liten tv pause.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Packa på ni...har fixat 2 pirror till på söndag.

Kram

2011-02-25 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0