Jag kör vidare

Med dom här röda läpparna idag också.
Ihop med brillorna så är det lite sekreterare-varning på mig ;)

Camilla tycker att jag ska sätta upp håret i en knut och gå runt med en linjal :p

Jag har kommit fram till att this is the new me, jag gillar dom röda läpparna.
Det gör mig inte lika mycket filmjölk som en vanlig tråkig dag..
Jag känner mig lite lite mer levande ;)

Sen att jag fått sjukt mycket kommentarer gör ju inte saken sämre direkt ^^,
Jag har kommit på att om jag nu ska med på sinners and saint´s festen i helgen så ska jag vara saint för en gångs skull.
Jag har ju faktiskt alkoholstopp nu!

Men kan man vara en sinner och saint sammtidigt?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättesnyggt :-)

Du börjar blir vuxen....

2011-02-02 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0