Jävla hora!


Vill hon ha en annan färg så tycker jag att prettofittan kan måla om sin jävla vägg själv!

Ful som stryk var hon också!

Det är inte grand det här utan en sunkig jävla studentlägenhet.
Förväntningarna var ungefär lika höga som vid ett nybygge..

Hon ska hålla käften och vara glad att hon har någonstans att bo, jag tänker lämna en fet jävla Bajskorv i toan som inflyttnings present åt henne.

Dra åt helvete är precis vad hon kan göra!

Hoppas hon ramlar och demolerar sitt fula face ännu mer.. Om det ens är möjligt..




Jag tänker då inte måla om väggen som jag lagt ner timmar och åter timmar på att göra fin för mitt första och enda barn!










Gå och dö för fan!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Student va? Hahaha. Tänker på en sak som Beckman sa: "Det är viktigt att vara utbildad för dem som inte har varken utseende eller charm..."



Nä, men skämtåsido; JA!! Bajsa i toan!!! =)

2011-02-13 @ 17:11:11
Postat av: Mamma

Hur kan man meddela det 2 v innan flytt?

Får man göra så?

2011-02-14 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0