Kontrollbehov?



Jag är en väldigt spontan människa som ni kanske märkt, dels pga mina diagnoser men också för att jag älskar det!
Det är helt underbart att kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Inte veta riktigt vad som händer!

Nu är jag lite mer begränsad än tidigare iom Leo, men jag tycker så synd om alla maniska kontrollfreak.
Dom kan ju inte släppa loss, göra det som faller dom in och vara med om oväntade saker utan att det blir kaos.

Lite kontrollbehov har väl jag också eftersom jag lider av tvångstankar, men det är inte när det kommer till "viktiga saker" utan mer hur saker ska ligga, vilken ordning och hur saker ska sorteras eller vara vända.
Allt har sin plats och ska göras i rätt ordning.

Rätt ordning är då så klart min ordning, vilket J kan störa sig lite på hemma eftersom han gör fel! (in my head)


Nu vet jag att det är en del knäpposar som läser här, så vad har ni för konstiga kontrollbehov? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0