Leos öra..

Eftersom jag nu sitter och forskar lite i vad som kan ha hänt med örat så tänkte jag att ni kan få se alla bilderna som jag tog på honom.
Det är svårt att fota en busig liten 2åring som vägrar sitta still men några lyckades jag fånga honom på iaf.

Jag tror inte att han har ramlat, för det är lixom lite rött i mitten av blåmärket och det är helt omöjligt att slå sig bara där..
Jag tror inte heller att det är ett bitmärke för då brukar man alltid se tandmärken.
Någon trodde insekt, men det kan väl inte göra värsta blåmärket?
Nån som nypt eller kastat nånting på honom kanske, jag vet inte..?

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Wifie

Så där, och till och med värre, såg mitt öra ut efter att det blev piercat och en blodådra träffades. Ser alltid värre ut än vad det är i brosk

2011-02-06 @ 00:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0