Ok nu ger jag upp

Här har jag legat i mer än 3 timmar och försökt få igång antingen det trådlösa eller iphonens nät på min bärbara och det går inte!
Kan ju vara för att jag somnade helatiden ;)

Operationen har gått awesome, jag var tvungen att gå in på toa och kolla om dom verkligen gjort nått för det gjorde inte ett dugg ont.
Och trots mitt tappra försök så lyckades jag inte vinna över narkosen :p

11.35 står det i journalen att den kickade in och 13.10 så väckte dom mig första gången, en halvtimme efter det så var jag uppe på toa för att kolla ;)
Massor med skoj har dom tyckt i mig under dagen men nu är det bara panodil som gäller.
Jag fick mitt gamla rum som jag hade förra gången, hörnrummet med den sjuka utsikten över vattnet och Danmark (?) så jag känner mig som hemma :)

Jag hann inte mer än att komma in och duscha i äckeltvålen innan det var dags att gå ner till Dr. Cosmo, han ritade, fotade, mätte och funderade. Det slutade i ett nytt lyft och ärr korrektion samt en liten fettsugning av "flärpen" och än så länge känns det awesome, men jag får inte se det förens imorn :(

Nu ska vi se om Wifie är tillgänglig och kan lägga upp lite bilder åt er eftersom min dator vägrar göra som jag vill, jävla pc skit, ge mig en Mac!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0