Yes!

Jag vann!
Eller nått i den stilen.. Leo sov hela natten i sin säng, utan att jag behövde ligga helt krokig där inne :D
Han vaknade när jag gick upp nu på morgonen, tog sin favvo nalle och gosade upp sig framför bompa i soffan <3

Det är sånna moments som gör att jag verkligen ser fram emot att vara föräldraledig med honom nu om en månad, då kan jag också gosa in mig där och bara njuta av hans klappar på morgonen när han är som gosigast :)

Jävla busskort btw som tydligen gick ut igår, så nu sitter jag på tunnelbanan med resten av packet..
Gillar inte tunnelbanan längre, jag vill åka buss om jag nu måste åka kollektivt.
Så jävla mycket folk som stirrar på tågen, på bussen får man vara mer ifred.

Och röka får jag inte heller..
Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0