Filmklassiker

Jag behöver tips på bra barnfilmer!

Kejsarens nya stil gick inte hem, hos J ;)
Han tycker disney borde skämmas..

Mulan gick hem hos Leo och mig iaf.
Peter pan och Herkules lyckas jag innte få igång ljudet på.
Men nu när J sover så har jag satt igång Lilla kycklingen som jag faktiskt inte sett själv!

Trodde jag sett alla Disney filmer men tydligen inte.
Leo sitter klistrad framför tv´n, det är ju massor av djur i den och det älskar han :)
Men nu behöver jag tips.

Vi kommer inte att ta oss utanför lägenheten idag så vi behöver mer film!
Funderar på om vi ska ladda ner lite Astrid Lindgren, det är ju ändå riktiga klassiker..
Den fulla griseknoen tex ;)


Vad ser du som klassiker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0