Me and my balls.

Jag tog mig trots allt i kragen och gjorde dagens träning trots handikapp..
Och om man nu kan vara kär i en yogamatta så är jag nog lite förälskad i min,
den är så jävla söt ♥


Det är inte lätt att vara enögd kan jag säga.
Vilket jag aldrig trott faktiskt, ett öga mer eller mindre lixom..
Jag trodde det skulle vara a piece of cake att vara utan ett öga i ett par dagar men icke!

Jag ser inte ett skit åt höger och måste verkligen vända mig ordentligt med hela kroppen för att se något man annars hade sett i ögonvrån :p
Det kanske låter mesigt men det är skit jobbigt. Halva min värld är bara *poff* borta!


Eftersom vi båda faktiskt sover hemma i natt så tänker jag tvinga J att se på nya Desperate housewives ;)
Jag och Milla upptäkte igår att vi missat två avsnitt sedan juluppehållet och det 3e kom under natten, så J har inte mycket till val om han ska sova hemma ikväll :p

Först blir det en dusch, hoppas att J skär upp brie osten, lägger upp vindruvorna och rullar bresaolan och parman medans bara för annars får han ingen surprice ;)
Och japp idag är det jag som bestämt efterrätten/kvälls snackset, vuxenpoäng på den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; clip ons, intresserad?

2011-01-17 @ 22:25:42
URL: http://saale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0