On my way

Yepp, nu har vi varit hos J´s pappa och checkat in lägenheten och vad vi vill ta som annars kastas.
Jag paxade direkt två vita billy bokhyllor som jag ska ha mina allra finaste skor i ;)
Vi kom också överens om att varken J eller Leo får ha en endaste pryl i min walk-in-closet!

Första kartongen är packad och nu känns det att vi är på G!

Vi var också nere på dagiset och hämtade en "kölapp", trots att det är över 120st barn före honom i kön nu så kanske han får börja direkt ändå!

Dom var en 2 åring kort :D
Alla dom andra 124st var tydligen bebisar som skulle inskolas men det saknas en i Leos size på avdelningen "Rumpnissarna" :)

Om vi får den platsen så är det ju GULD!
Är det bara jag eller känns det som att turen äntligen har återvänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0