Det blev bra tillslut..

Fick tillslut ut killarna i solen :)
Vi promenerade runt i tanto tills Leo somnade och då promenerade vi lite till ;)

Försökte hitta ett matställe som dög åt herrn som prompt skulle ha öl, pommes och aoli..
Efter en timme så gav vi upp och kan fick pommes, vitlöksås och en cola ist ;)

När Leo vaknade till liv så lekte vi i parkleken som finns i tanto innan vi åkte till J´s pappa och hälsade på.
Eftersom han hade en dålig parkinsson dag så fick det bli så trots att han inte varit här sen han flyttade, så han har inte alls sett hur det ser ut nu efter renoveringen, men han skulle komma på onsdag.

Leo ville så klart äta pizza, underbart eftersom jag inte får i mig nått, ingen idé att ens köpa en barnpizza.
En halv kycklingburgare gick med nöd och näppe ner bara för att svärfar stirrade och tyckte jag var konstig som äter mindre än Leo, som åt andra halvan, alla pomfritten och två bitar av J´s pizza..
Efter det kändes det som att jag skulle spricka! :p

Sen kan ju ni fortsätta bråka om det och tycka att jag är värsta CP-mongot, men det skiter jag i, för jag gör det för MIG och för att JAG ska må bra med mig själv!


Kommentarer
Postat av: Yolanda

Vad mysigt det låter med promenaden :) Kram

2011-07-17 @ 22:14:33
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: filiskruttan

Du e inget cp-mongo :-P men det är mindre skadligt om du äter liiiiite mer med tanke på hur mkt du aktiverar dig :-) för att skydda musklerna alltså så du inte hamnar som mig -6 kg muskler från det normala :-/ för DET är svårt (tar lång tid) att öka på igen, och muskler ger ju snygga konturer :-)



PS. fuck off till de som inte gått i Gizzys skor ;)

2011-07-18 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0