Dont get mad, get even!

Okej, jag har mycket "konstiga" och "udda" vänner och folk i min bekantskapskrets, det är inget nytt för någon tror jag.
Dom allra flesta klassas inte som "normala" enligt normen.
Kanske är det därför som folk tycker jag är ganska intressant?
Även om jag själv inte är är udda alla dagar i veckan längre så är jag faktiskt inte heller "normal" ;)

Få kan förvåna mig, vare sig det gäller valet av yrke, kläder, respektive eller vad du nu kan komma på.

Jag omger mig av andra knäppgökar, som precis som jag har en förmåga att sticka ut.

En tjej som jag följt ett tag (via bloggar och FB) som jag inte alls känner eller så, har träffat henne på fester och så men som till och från diskuteras flitigt på olika sidor och som får utså väldigt mycket skit har lyckats chocka mig!
Hur..?
Jo hennes liv, speciellt jobb men också hur hon lever och allt som hänt.

Men speciellt jobbet då, jag har som sagt många vänner och bekanta som anses "udda", dom är gogo dansare, sprippor, poliser, knarklangare, mentalskötare i en salig stor blandning, flera säljer också sina smutsiga trosor till snuskgubbar på nätet eller viker ut sig på alla möjliga olika sätt men hon är en av dom få livs levande prostituerade jag "känner".
Jag har mött på några sånna i mitt liv också men det har varit nerknarkade losers hela bunten..

Även om jag inte känner henne så, jag läser hennes blogg och ser henne på FB, men shit vad mycket SKIT hon får ta!
Jag fattar det inte?!
J berättar gärna om hur mycket han ogillar henne, trots att han bara sett henne på bilder, folk hotar, trycker ner och hatar en människa dom aldrig någonsinn träffat!
Det gör mig förbannad..!
Hon har inte skadat någon annan än sig själv, hon har gjort kloka val gällande sin familj och försöker reda sig själv.
Vad klagar folk på då?
Jo, dom klagar över hur hon ser ut i ansiktet! WTF lixom?!
Snacka om att ge sig på folk av "helt fel anledning", tycker inte dom ska ge sig på henne alls, åsikter kan man ha, men man behöver inte spy galla över något sånt..

Jävligt fittigt hur som, nu har jag hittat en till tråd om en annan som jag faktiskt känner den här gången..
Shit jag borde kolla om det finns nått om mig, men det tror jag inte, jag är väldigt noga med att inte läcka mitt namn hursom när jag lägger upp sånt ;)


Jag säger bara så här, det är ingen idé att bli lack..
Som horan i porrfilmen jag såg idag sa; Dont get mad, get even!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0