Ont i lilla magen..

Jag alltså :(
Inte alls kul någonstans, vi som tagit oss ner till Redbulls lådbilsrace och allt.
Sjukt mycket folk så vi såg typ ingenting..
Leo somnade och så fick jag ont.
Sprang in i massor med roliga människor som vi känner innan det var dags att traska hem till tvätten och J's mamma som ska bjuda på middag idag :)

Synd bara att jag har ont, fett tråkigt att gå på resturang då..

Nu är första maskinen klar så det är bara att börja hänga.
Konstigt att det alltid är jag som hamnar här nere...

Nåja, jag har min skvallertidning iaf!
Woop woop ;)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 00:53:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0