Strålande väder!

Jag är egenligen supertrött eftersom jag sovit sjukt dåligt!
Vaknade en gång i halvtimmen hela natten, J skyller på pillrena, själv så vet jag inte.

Vi hade en diskution imorse om just det, J säger att han inte ätit ens en huvudvärkstablett på ett år medans alla tjejer bara mosar i sig alla möjliga piller.
Men är det så konstigt då?
Jag läste i nån studie att tjocka tjejer har lägre lön, medans tjocka killar har högre lön!
Hur orättvist är inte det så? En tjock man har "pondus" som det så fint heter medans vi tjejer ska vara fixade, smala och fina dygnet runt för att vara "lika värda". Orättvist som fan!

Jag tycker vi kan sänka lönerna för alla tjocka chefer, dom tjänar ju uppenbarligen tillräckligt mycket för att dela med sig av sin "pondus" ;)


Men men frågan är vad man ska hitta på idag då?
J vill ligga på en strand och glassa men jag vet inte om det är riktigt badväder..
Jag har iaf tagit en 45min promenad på morgonen och köpte nybakad baugette till killarna så frukosten är klar.
Funderar på skansen eftersom flera ska dit idag men J orkar inte.

Nått måste vi hitta på ju... Tips någon?

(Gärna sånna som inte innefattar elaka kommentarer som i förra inlägget, vägrade godkänna majoriteten eftersom dom var så jävla taskiga, kan ni inte vara glada för mig ist för att racka ner?) :(

Tjejer ska hålla ihop inte trycka ner varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0