Sola och bada?

Jaha och så var det dags för ytterligare en ny dag, med noll aning om vad man ska hitta på.
Senare i eftermiddag ska jag göra naglar på Louise men tills dess så vet jag inte..

Leo är helt fast i "Alfons Åberg" och jag blir tokig på den där berättarrösten!
Ajabaja, ska bara, blöh blöh blöh
Thank god för att Leo är snäll iaf :p

Skitbra väder är det iaf, så ut vill jag, ska nog ta en shot idag också, bara för att Lotta nästan är brunare än mig nu ;)

Verkar som att det blir en promenad bort till Långholmen med lite bad och bus i solen ♥
I min hemliga lilla dunge ;)

Perfekt väder för det ju!
Men först en välbehövd dusch.
Och jag kommer lätt ta J´s rakhyvel idag, han har nya blad på sin :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0