Vilka dumhuvuden..

Hahaha, jag är fett smart :p
Efter att ha spenderat hela dagen med Milla, varit på återbesök, letat stödbh och käkat så var det dags att åka hemmåt.
Smidigt nog så gick hennes tåg på perrongen bredvid mitt tåg..

Skillnaden?
Där jag åker är det spärrar för att komma upp på perrongen det är det inte där hon tar sitt..
Så vad gör man? Jo man går över spåret..

Det gillade inte dom gula gubbarna som sprang efter och ropade att jag skulle få böter.
Lalalala tänker jag och knatar vidare, dom kommer ikapp och frågar om jag är dum i huvudet :p
"no speak swedish" får jag ur mig och dom försöker på engelska, "no english" mummlar jag och säger snällt "habla espanol?"
"jävla turistjävel" säger dom och låter mig gå, utan böter :p

Jag är nog smartast i världshistorien idag! ;)
Nu ska Leo ner till lekparken så jag måste nog följa med..


Kommentarer
Postat av: B

Hahaha! hahaha! Vart får du allt i från?

2011-07-13 @ 17:40:33
Postat av: Mamma

Det var det roligaste jag läst på länge :-)

Ha ha

2011-07-14 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0