B&W here i come..

Naglarna blev klara igår utan ågra sammanbrott alls!
Riktigt bra gjort tycker jag, snyggt med svart och vitt när man är "lite" brun också ;)

Och perfekt eftersom det är Black and White kryssning!

Ännu en dag med sovmorgon btw, sjukt skönt förutom att jag fick den dubbelvikt i Leos säng ;)
Nu har jag uppdaterat min ringsignal som jag velat göra i över ett år men aldrig fattat hur och laddat ner alla 3 avsnitt av missade desperate housewives!

Leo ska få lunch innan han ska sova och jag ska kolla på mitt älskade DH ♥
Sen måste jag ut och köpa strumpisar inför kryssen och hitta ett sällskap till kvällens as grymma goodiebag event..
Borde inte vara så svårt tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0