Inge bio igår men idag så.

Idag blir det en annan biopremiär ist :)

Fredrik och Dragges lillebror har blivit stor nu, lilla lilla Trond.
Minns honom liten som en myra, skev som ett hus med en rosa napp i munnen ;)
Men nu har han vuxit upp och det är knappt så man ser skillnad på dom 3 nu :p


Det blir spännande, försöka se en hel film på norska..

Funderar på att bleka håret nu innan så jag har nått att skylla på när jag sitter där och inte fattar ett skit ^^,
Äh vi blir visst ett helt gäng på över 20pers så nån lär ju kunna översätta åt mig..


Sötaste Theres har kommit hit också, hon ska sällskapa Leo ikväll när vi (jag) försöker förstå mig på filmen ;)

Imorn tror jag det blir sommarfest med All in body art i årsta, hoppas på att vinna mig en ny tatuering!
Börjar känna mig lite naken nu när en är borta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0