Lite GO!

&lDet känns som det, som att jag har lite Go i kroppen, det hade jag aldrig kunnat tro imorse.

Då var jag förbannad till tusen.
Det gick konstigt nog över?!
Börjar kanske lära mig det här nu..?

Jag har till och med kalendern framme och sitter och planerar inför midsommar!
(Det verkar som att det blir Hälleforsnäs ändå..)

Igår tog vi tag i våra inneboende och mailade runt lite, fått massor med svar idag igen..
Men jag tror vi har bestämt oss för en..? Men bara kanske ;)


Annat som jag fått för mig att göra idag är att sälja våran värdelösa jävla skit tunga cp arsel till bilbarnstol!
Och köpa en lättare och med mindre finesser, det är ju inte som att han använder den så mkt direkt.
t;span style="text-decoration: underline;">Max 10gr har han väl åkt i den..
Känns värdelöst, men nu köper vi en enklare som man sen kan strippa ner tills det blir bara sittkudden, så behöver vi aldrig mer köpa en ny sånn, ever!

Fix idé för dagen nr 2; köpa en crosstrainer och ställa framför tv´n så det blir lite rörelse på fläsket!
Enda problemet är hur jag ska få hem den..

Men först och främst så ska jag och Leo till Louise som kom hem från Ibiza i natt ;)
Jag tror hon är bajskorv nu, men vi får la se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0