Så det går..

Det blev ingen skolavslutning för mig igår, och ingen motorcykel heller..
Varför? Det tar jag kanske i låsta, om jag orkar.
Men det var många anledningar som fick det att rinna över.

Igår blev det iaf städat här hemma, dammsög hela allt två ggr, skurade två till, diskade, torkade och piffade.
Det fina gardinskyddet jag köpte passade så klart inte och tanken var att jag skulle åka och lämna tillbaka det nu idag men jag har inte orkat.

Istället så har jag sytt sittdynor till köksstolarna, riktigt nice blev det faktiskt :)
Nu ska jag sätta mig och börja med vimplarna till Leos rum och vänta in Louise som kommer för att hämta sitt visakort som jag fått med mig från kryssen.

Tanken sen är att jag ska ta mig in till stan, till claes ohlsson för att köpa gardinhelvetsgrejjen.
Jag har seriöst börjat fundera på att mura igen fönstrena och tapersera över, för jag är så trött på dom nu!


Men massor med tack på Milla och Natta som räddade min dag igår!
Speciellt Milla eftersom hon repade sin chefs nya 200.000 kronors bil igår, skönt att någon hade en värre dag än jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0