Seriöst?!

Allt det här jävla regnet kan inte vara nyttigt!
Mina jordgubbar gillar det inte iaf, dom är ledsna i ögat nu :p

Ledsen i ögat är ockås jag om jag jaf inte hinner hitta en ny bilstol till Leo idag.
Men det är lugnt bara vi får den innan imorgon, sålde precis hans cp stol för 800 kr på blocket, hade kunnat få mer men jag bara hatar den så jag hade kunnat skänka bort den ;)


Men men, nu är det frukost som står på menyn och sen hoppas jag att det inte öser ner så här mkt så jag kan ta mig ner och köpa hårfärg..
Jag har inte sagt nått till J än för han bara gnäller om att jag aldrig kan betämma mig :p
Nu har jag bestämt och han har ändå inget att säga till om!

Ni får se sen vad det blev för färg ;)

Nya naglar blev det inatt också inför midsommar..

J, som annars aldrig bryr mig hur många timmar jag än suttit med naglarna tyckte att det här var superfint och att han aldrigt trott på att jag målat blommorna för hand om han inte själv suttit bredvid helatiden :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är sååå duktig :-)

Kram



PS. Var e min bild då?

2011-06-23 @ 10:18:14
Postat av: Anonym

Shit vad grym du är på att göra naglar, dom blir alltid skitsnygga ju!

2011-06-23 @ 10:48:21
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0