Soffpotatis?

&gNästan iaf, hela fm och halv em spenderades i soffan iaf ;)
Ingen orkade göra ett skit, och jag är fortfarande helt slut.
Men efter att Lotta varit här och hämtat Torro så fick älsk äntligen tummen ur!

I badrummet så satte han upp både min nya snurr spegel och medicinskåpet och flyttade på krokarna, så sjukt skönt att slippa ha skiten på golvet.
I min garderob så tog vi bort alla hänggrejjer och han sågade till hyllor så jag får mer plats :D
Det får jag pyssla mer med imorn, att lägga in allt, orkade bara med att lägga fram en del linnen och byxor, men alla kjolar, legging, tshirt, och all annan skit jag har får jag gå igenom imorn ;)
Egentligen så skulle jag behöva en som är 10ggr så stor för att ens få plats med hälften av all min skit!

På Leos rum så var det jag som var duktig, jag satte upp vimplarna och dom två tavlorna, det blev okej.

t;V-rummet blev vi osams om så det blev inga hyllor alls :p
Men det kommer nog, nu är vi alla som sagt helt slut.

Therese är fortfarande här och imorn är det ny vecka igen så då är det back to normal som gäller..
Hursom så har det varit en underbar helg och jag tycker iaf att det varit mkt bättre än dom senaste veckorna, inte alls lika mkt bråk. Jag har iaf ansträngt mig som faaaan, och det tror jag att J också har, iaf lite ♥


Snart börjar det väl bli dags att visa en helhets bild över hur det ser ut här nu, vi är ju så gott som klara nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0