Allt toppen..?

Tills nu när jag kom hem och blev förbannad!
Jävla fittarslen dom är!!!

Så jävla trött på skiten, ska bli så skönt att slippa det snart!
Gaah, jag vill bara skrika.
Det blev varken någon semla eller Webhallen idag, vi åkte direkt till J´s pappa ist.
Han hade fått det jätte fint och trivdes som fisken i vattnet :)
Vi testade också pizzerian som var grymt bra!
Nu ska jag iaf lägga mig på soffan med min vinflaska och sura.
I reklamen på filmen så ska jag duscha bort min tejp och lufta tuttarna :D
Då blir det nog en ny bild för er senare ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.

Jag känner inte dig och har tyvärr inte tillgång till dina låsta inlägg. Men jag hoppas att du kan vara gullig och svara på några frågor jag har ang din bröstförstoring. :)

Jag ska på konsulation hos Peter cosmo 16 april, och är ute efter ett resultat liknande ditt vad gäller strl.

Hur många cc har du lagt in, vilken profil och typ av inplantat? Tycker du att dom är mjuka och goa eller mer åt det hårdare hållet? Jämfört med "riktiga" bröst.

Varför gjorde du om dom? Var det något som blev fel?

Är du nöjd med Cosmo?



Jag skulle bli jätteglad om du kunde svara på mina frågor. Man har ju mycket tankar och funderingar såhär innan. :)



Kram Sara

2011-03-08 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0