Ikea hacker!

Thats me today ;)
Hela morgonen har jag och Leo tittat på film och gått igenom typ hela ikea hacker sidan i jakt på vad vi ska göra med våran stora 5x5 expedit som jag hatar!

Och nu har jag en plan!
Ett hopkok av flera olika hack som jag hittade där och mitt egna knäpphuvve ^^,


Konstpause..
Leo ropade in mig i badrummet för att visa att han slängt bajskorvar på golvet!

Det här är andra gången i sitt liv som han bajsar i badet, första gången var hans allra första bad ihop med J.
Det kanske inte låter så jätte trevligt men han var så jävla söt så jag tycker bara det är skitkul! :p

Leo tyckte iaf att det var äckligt att ha dom flytandes där så han tog upp dom och slängde ut dom bara..
Knäppunge ♥


Tillbaka till mina ikea planer.
Jag tror det kommer bli awesome, jag ska rita upp den nu på papper och inte bara in my head och mäta lite.
Det kommer iaf bli en förvarings/lekmöbel till Leos rum och alla hans tusen prylar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gå in på http://ilovegratis.se/index.php

Det finns säkert något för er där :-)



2011-03-07 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0