Skithuvven...

Efter den här jävla skit dagen så känns det underbart att ha jordens sötaste unge att komma hem till ♥

Kokkogruppen gick ju bra som vanligt, tyvärr så var det jag som var knäppast idag och satt mest och bölade mig igenom dom där 2 timmarna..
Väl framme på jobbet så tog det ca 30 sekunder innan jag stod och bölade igen..
Säkert bara för att jag inte grät en enda gång alls igår :p

Nej men sen har det varit i stor sett skit tills jag kom hem och vi alla gick på donken..
Fy mig, men jag var så jävla less på allt och alla.

Vi shoppade upp ett stort lager med blöjor (50kr paketet!) och gick på Bolagret och drömde lite innan vi gick hem.
Nu har vi busat och gosat i soffan, och haft popcorn krig!
Det uppskattades verkligen av Leo ;)

Sen kom den stora frågan upp igen, är Leo gay, transa eller bara (för)störd..?

Oavsett vilket så är han för jävla söt i mina lösögonfransar ^^,
He made my day shine, om man säger så ♥

Kommentarer
Postat av: theres

vart hitta ni så billiga blöjor??

2011-03-10 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0