Dagens fynd

Efter ännu en sömnlös natt så smög J, Leo och Fredrik ut imorse i hopp om att jag skulle få sova lite, eller för att dom skulle slippa höra mitt skrik..
Kunde jag somna?
Nä, så klart..

När man gått och lagt sig vid 2-3 och får gå upp före 5 så är det lite svårt att lägga sig vid 10 och bara somna om, i ett tok ljust rum med kvittrande fåglar och musikspelande parkhängare utanför.
Om jag bara hade haft en softairgun...

What ever, dom kom hem och jag gick ner till bolagret för att köpa färg till sittbänken.
Färgen var skitful så jag shoppade lite annat ist.
Ölglas till J eftersom han gnäller som ett litet barn varje gång han ska dricka sin finöl, några söta assietter och ett smyckesskrin.

Men ingen färg...
Bitterfitta idag? Oh yes!
Men en bitterfitta som varit på systemet och tänker dränka sorgerna med start nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0