Dumma golvfitta...

Vardagsrummet är klart, och superfint!
Leo tycker det är skitkul att stå och ropa in där nu eftersom det ekar sjukt mycket :)

Resten av golven som dom skulle börja med imorn kommer dom inte och fixar då..
Dom hade så klart slarvat bort den beställningen så den fick göras om!

Min vanliga tur..
Kärringen på golvfirman kvittrade att det var klar nu och att dom hör av sig inom 12 veckor!
Inte en chans var det enda jag fick ur mig innan jag började skälla ut henne!

Hon försökte förklara sig innan hon gav upp och skulle kolla vad hon kunde göra.
Hon ringde upp efter en halvtimme och hade pratat med chefen och nu kommer dom iaf och fixar det på måndag..
Alltid nått..
Men jävligt weird eftersom det är samma jävla firma som fixade vardagsrummet..
Asshole.
Fast han som var här och fixade golvet var as nice trots att han inte pratade så bra svenska ;)
Och bra blev det!
Nu vill jag inte ställa in våran fula soffa där och förstöra allt..
Inte tv-bänken heller :p

J hade redan räknat ut det och sa att prio ett där inne just nu är en taklampa..


Well well jag får lugna mig lite, iaf i ett par timmar för nu kommer svärmor ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

INTE säga FULA saker....

2011-05-04 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0