Jag är inte död...

Jag lovar.
Men lite apatisk, avstängd och weird har är jag varit..

Shit happends, men helgen har faktiskt varit awesome, jag har begraft mig i alkohol och vänner och klarat mig ganska bra ut ur min dimma..
Eftersom jag känner att det drar åt skogen igen så testar jag samma sak idag igen, Lina var här och hälsade på lite nyss och nu ska jag ta på mig ansiktet och åka mot drogsved.

Nu ska Milla söten och Natta få lyssna på mitt gnäll ist. ;)
Känner att jag inte spytt ur mig all skit som jag velat men jag har ändå hållt mig på bra humör hela helgen.
Iaf när jag varit med mina vänner, hemma är jag tydligen stans största bitterfitta..
I know it men jag vet inte hur jag ska komma ut det riktigt så att göra nått åt saken är ju bara att glömma.

Att komma ut hjälper, då får jag iaf anstränga mig lite för att hålla masken uppe.
Då slipper man alla jobbiga tankar.


Imorn är ytterligare en dag när finmasken ska på, kusinen tar studenten och det vankas släktträff..
Det är jag inte riktigt mentalt förberedd på men jag jobbar på det.
Wooosa..?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken kusin då? Kommer du o hälsar på hemma då?

2011-05-25 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0