Lååång dag..

Idag har jag sprungit runt som en dåre!
Började som alla andra fredagar hos kokkotanten där jag fick ännu ett papper som ska fyllas i varje vecka.
Den här gången är det en ätlista, vad jag äter, när, var och hur..
Hon kommer nog inte bli glad när hon ser resultatet...

Sen åkte jag hemåt och mötte upp mina killar, dom åt på donken innan det var dags att leta present till stora lilla Alice som blir 3år idag!
Shit vad tiden går snabbt!

J skulle egentligen på möte men det blev inställt så vi tog en promenad och gick lite i second hand affärerna här på söder, jag köpte ett par svarta jeans som mitt ass blev helt underbart i ;)
Har gett bort dom mesta jeansen nu eftersom dom blivit för stora :D

Nu har vi iaf mött upp Frepp som vi ska grilla med ikväll, dom är inne på systemet och köper dricka och jag och Leo hänger som fjortisar utanför eftersom jag inte har nått legg med mig..
Vet inte vad dom tänkt att grilla men så länge jag får hallomi så är jag nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0