Nu får det vara nog!

Nu får det fan vara nog med mitt jävla surande!
Jag är så trött på mig själv nu så jag bara spyr..

Att bara ligga här och må dåligt, skita i allt och gräva ner mig så här länge som jag gjort nu har jag inte gjort på flera år!
Det känns weird..

Var på väg att skita i gruppen idag igen men åkte faktiskt dit, försent ofcourse..
Och sen kändes det faktiskt lite bättre, tills jag kom hem och låste in mig..
Några timmars surande på soffan senare och lite dbt uppgifter så är jag faktiskt på benen igen, trots att Leo idag pajjat min nya bärbara dator!
FK papperena är ifyllda, kalendern är öppnad, planer är smidda, datum är bokade och min to-do-list blir bara längre och längre :p
Inte bra att skita i allt så här länge märker jag, man hamnar sjukt långt efter...

Som stöd har jag nu ringt hit Lina eftersom J kommer vara borta hela kvällen, ikväll också..

Hoppas jag klarar av allt nu bara..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta med Leo så käkar vi lunch imorgon

2011-05-26 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0