Nu känner jag mig duktig igen!

Jag har betalat mina räkningar och all min tradera skit, jag har lagat större delen av J´s jeans, så många det gick innan alla mina nålar till symaskinen gått av..
Jävla skit maskin, tomten, jag har varit jävligt snäll, jag vill ha en ny, i förskott!

Well well, middagen är i magen, ungen är i sängen och allt duplo är i lådan.
Vad han älskar sitt duplo!

Han är hur duktig som helst, han bygger värsta monumenten!
Innan han tar sin grävskopa och kraschar in i den och bygger nått nytt ;)



Vi måste köpa mera till honom så han kan bygga större saker, det är ju super kul :)

Nu iaf så ska jag ta mina oerhört snygga, jäkligt genomskinliga naglar och börja med mitt konstverk, jag har en plan...
Frågan är bara om jag har tålamodet till att genomföra den ;)

Perfektionist som jag är när det kommer till mina idéer så kan det sluta med att tv´n åker ut genom fönstret, men vad gör det, J har ju gått och köpt en ny idag eftersom jag klagade över att den han köpte för nån vecka sen inte har internet :p

Jäkligt genomskinligt som sagt, helt perfekt för extrem nailart ♥
(iof så är det ljus ljus ljus rosa men det är det ändå ingen som ser..)

Kommentarer
Postat av: LouiseAcarolina@soclog

hahaha skitbra :p Jag ska se till att vara en riktig brun bajskorv tills imorgon :p men lika bajjig som du hinner jag nog inte bli :p

2011-06-01 @ 11:29:21
URL: http://LouiseAcarolina.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0