Som ni aldrig sett dom förr..

Det här jag och mina naglar med cp ångest.

Ni som känner mig vet att när jag har fula naglar så är det nånting som inte stämmer.
Och när jag tuggat ner dom till nada så det blöder och svider så är det illa..

Nu både blöder och svider det..
En jävla tur att jag ska med min nya favvo på monday bar kryssningen på torsdag så jag har en anledning till att fixa skiten innan.


Så här kan man ju fan inte gå omkring!

Och ja, vi har ställt upp macen i extrarummet nu tillsvidare.
Det är inte så att vi har det så här tomt i alla rummen ;)

Men eftersom skrivbordet är så jävla fult att jag vill kräkas på det så får det inte stå någon annan stans för mig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0