Trött trött trött!!

Ursch vad jag inte orkar städa mer nu!

Leos rum är typ klart, igen..
Börjar bli trött på att möblera och göra fint, riva ut, möblera och göra fint, riva ut!
Nu får det vara slut med det ett tag, nu vill jag tömma golven från all skit och få upp sakerna på väggarna!

Diskmaskinen som skulle kommit igår kommer nu i eftermiddag ist, vilket betyder att jag måste handdiska en sista gång ändå.. :(
Jag som bestämt att det var slut med det nu..

Dom flesta möblerna är på plats nu iaf och så fort jag fått hallen fri så ska jag börja tömma sista rummet.
Frågan är bara vart alla sakerna som nu står i hallen ska ta vägen..

Jaja det är nästa problem.
Nu ska Leo få lite mat och sen sova så jag kan få ta det lite lugnt och tänka.

Ringa hit Milla söten också, hon har fortfarande min kamera så jag ju kan inte visa er hur det set ut nu, buhuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0