Whats up duck?

Nu har jag varit sådär effektiv igen, jag har packat upp alla pärmar och papper och placerat ut dom flesta hyllorna och annat som ska upp på väggen så J har nått att göra när han kommer hem ;)

En sväng till med dammsugaren hinner jag nog också med innan han kommer hem och tydligen så har han fått pengar så jag hoppas jag hinner ner för att köpa gymkort idag också!
Beror iof på när han kommer hem för receptionen stänger 19, men dom har öppet dygnet runt, perfa för mig som bara kan träna på kvällarna när Leo sover..
Men då vet ni vart jag kommer spendera kvällen isf :p

Blir så avis när jag ser alla mina smala snygga kompisar som kommer undan med att ha precis vad som helst på sig utan att se ut som, tja mig..
Men nu ska dom få se! ♥

Kommentarer
Postat av: Sis ;)

Skojar du med mej? :o



Du är asfin!

kommer alltid å vara!



Pss... Om du ska börja träna måste vi träna ihop någon dag! Vill oxå börja träna! :P <3

2011-05-12 @ 18:49:20
URL: http://leebiiff.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå, du har ju en jättesnygg figur!!!

Skitsnygg.

2011-05-13 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0