Wtf bloggrape?

Seriöst jag har blivit bloggrapead!
Jag vet att både J och Frepp tjatade om det där jävla zombie huset men jag brydde mig inte så mkt ;)
Men nu ser jag att någon av dom rapeat bloggen, förmodligen J eftersom han kan alla mina lösenord :p

Well well, igår fick jag ju sovmorgon eftersom Leo var hos mamma, det är mer än vad jag kan säga om idag..
Leo somnade på vägen hem från mamma så vi lät honom sova för natten eftersom han inte sovit middag..
Bad, bad idea!
03.45 var det bara för mig att kliva upp..
Vi låg iof och kramades i hans säng till halv sju innan jag gick med på att lägga mig på soffan och se på film ;)

Nu är det snart dags för frukost.
J ska åka och jobba så jag och Leo får underhålla Therese som sovit här :)
Mkt komplicerad historia om vem det är men det är en tok skön tolvårig tjej och helt underbar som människa <3
Hon åker hem idag eftersom skolan börjar imorn, men hon hade gärna fått stanna för alltid ^^,

Fina naglar har hon också, ni ska få se sen när hon vaknat vad vi gjorde igår. Fett sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0