Yey its on its way!

Våran nya diskmaskin kommer ikväll! 
AEG-Electrolux ESF66739W heter skönheten som kommer pryda vårat kök ♥

Den enda nackdelen, den är inte rostfri som jag egentligen ville ha..
Men den är fin ändå, och jävligt strömsnål.

Men det bästa av allt, jag slipper diska för hand!
Det är värt hur mycket som helst!
Speciellt nu när verkligen ALLT är skitigt..


J ska iväg ikväll på sin venture cup grej, äta och dricka gratis på Berns, tack för inbjudan lixom..
Vill iof inte gå med massa stela kostymnissar som ändå bara kommer blänga på mina tuttar :p

Kanske ska passa på att bjuda hem nån nu när det ser ut som sju svåra år här hemma?
Eller så stannar jag och Leo här och försöker få det lite fint igen..
Vi får helt enkelt se..

Bästa vore ju om jag kunde köpa lite mer skit som vi behöver nu när vi har tillgång till bil idag.
Skrivbord är ju väldigt högt prioriterat..


Funderar också på att bjuda hem nån av det manliga slaget som kan skruva upp lite prylar här hemma, men då blir väl J tjurig ;)
Iof inte mitt fel att han är så sjukt seg så jag måste fixa allt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0