Yey?

Jag klarade av nästan alla gårdagens uppgifter på min lista!
Känner mig sjukt duktig, det enda jag inte klarade av var nog att lämna tillbaka jackan men det gjorde jag faktiskt idag efter att ha träffat kokkotant..

Kvällen gick också "bra"? Jag och Lina hade super mysigt, åt grillad kyckling, cesarsallad, kex och ost i värmeljusskenet, riktigt mysigt trots allt som kom fram ;)
J kom hem vid 10 med ett skrivbord som var så fult att jag nästan började gråta :p

Mitt humör har vi analyserat sönder idag och kommit fram till att jag har flippat, förrutom att jag super som en jävla alkis så har jag också kommit på mig själv med att ha slutat med min medicin helt tvärt..
Mindre begåvat..

Jag lovade att börja äta dom idag igen, men då trappa upp dom så jag inte flippar ut totalt ikväll när jag ska ut ;)
På tal om det så hittade jag en del mindre smickrande bilder i mobilen från helgen, så typiskt mig att alltid bli så jävla snygg ^^,

Det finns tack och lov bilder från tidigare också, och där ser man lite piggare ut om man säger så :p

Nej men ikväll blir det B&W på GK med Angiie, Stjärna, Louise, Lina, Puma(?) och resten av packet, frågan är vad man ska ta på sig?
Funderar på om man ska öva inför kryssen och ha något snuskigt litet på för en gångs skull ;)

Får fundilera lite på det nu på vägen till mammas jobb, jag och Leo ska dit och luncha lite nu.

Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D

2011-05-27 @ 11:54:15
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jätte söt blogg!

2011-05-27 @ 11:54:39
URL: http://matildabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0