Leo ska bli bög =)

Yes Leo ska bli gay, men det är lugnt för det ska Jenny´s son också bli! =D

Jenny har alltså varit på UL idag och fick se en liten snopp men han får bli Leo´s blivande fru ändå för det har jag redan bestämt. Minns inte om jag frågat Jenny om det men det är säkert lugnt...


Så nu fick J rätt ändå, jag har sparat alla söta rosa kläder i onödan, men vem vet han kanske blir gay tidigt. =P


J har varit på föräldraträff med Leo idag också det tyckte han var lite si så där, lite AA möte känsla, fast med tuttar ;-)
Vägd blev lilla tjockisen också och jag hade rätt, han har passerat 8kg, 8,1 var det tom, mammas lilla köttbulle <3


Duktig har jag varit också, åt en viktväktar frysrätt, skit god var den också! Mera sånt, fast mindre puckon i kassan som inte tyckte att jag fick köpa det med mina rikskuponger, PUCKO, läste högt på baksidan där det står att det gäller MÅLTIDER, spela roll om jag värmer den själv eller inte. Ska fortsätta handla i vanliga kassan eftersom dom var inte så smarta där..
Men nu ska jag fortsätta med mitt monster pass här på jobbet, 11-22  ^blööh^

Kommentarer
Postat av: Johanna

msn?

2009-04-15 @ 19:01:25
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Me myself ;)

Fortfarande massor med läskiga chefer här, och vi får ju inte surfa på annat än jobb sidor... Men snart går dom hem =P

2009-04-15 @ 19:03:23
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0