Stackas vovve och knäpp bebis

Leo har bra smak när det gäller det mesta men inte när det gäller tjejer...
Han blir skit tjurig när jag tar bort aftonbladet sidan där det är en bild på Blondinbella =P
Knäppa unge, däremot har han bättre smak när det kommer till skor (fått från mor sin ;-)) så han valde skor själv idag, han ville inte ha mr bump skorna som jag spanade in redan när han låg i magen utan det blev ett par klassiska addidas sneekers.

Idag har vi hunnit med mycket, vi har varit i stan med Lina och Alice och haft mysigt i kungsträdgården, tittat lite i affärer, köpt Leos fina skor. Alice som precis fyllt 1år var super nyfiken på Leo och ville titta i hans vagn hela tiden. Sött litet monster hon är. Kom för en gångs skull ihåg min kamera, men missade så klart att ta kort med den, alltid är det nått ;-) men ni får en av Linas ist.



Sen åkte vi hem för att hitta hunden som ätit en hel tub med kalles kaviar, samtidigt kom min mormor, så det blev lite kaos men hon fick ta Leo och jag sprang till affären med vovven och köpte sparris så att han inte skär upp hela magen med alla sylvassa metallbitar han nu har i magen, han verkar tack och lov må bättre och han blöder varken fram eller bak än. Men vi får se hur han mår imorn.

Sen har jag och Leo nu myst för oss själva, haft massagestund och sjungit och dansat till sing-a-long. ;-)

Nu har han precis lagt sig för kvällen och jag ska sätta igång med att städa och diska i köket och göra sallad, om en timme är älsk hemma och då blir det god middag. Synd att det blev så sen bara annars hade vi grillat ute, men det kanske blir imorn ist. Då är J ledig från skolan så då ska vi leta skor till oss, sola, kika på lite nya vagnar och se om vi kan samsas och sen hoppas jag att vi kan grilla lite, kanske med lite gott sällskap?

Bjussar på 3 små snabba Leo´sar också där han posar med nya fina skorna =D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Kim, du måste ju ta hunden till veterinären!

2009-04-03 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0