Bra dag tills J blev Gay

Idag så har vi varit hemma hos mamma, var jätte bra väder, tills det började regna ;) men vi cyklade både dit och hem, så 2tim sammanlagt..
Mysig var det där och det var godare köttfärssås än vad J gör :p

På hemvägen så började J cp:a sig. Han cyklade ifrån mig när jag fick en halv snigel i fejjan och cyklade as långt ifrån mig hela jävla vägen hem. Så nu har inte jag pratat med honom på resten av vägen och nu sitter han dessutom och retas. Han säger att jag är dålig på att vara arg, för att jag tycker att man ska sätta upp skyltar om att sniglarna inte får snigla sig i cykelbanan!
Nu får jag inte heller kramas med honom när vi ska se den bajs läskiga filmen ikväll som Johanna tipsade om, men det gör inget för jag tänker ta Leos stora nalle Och den bästa platsen i soffan!


Så J är Gay men Leo kan stå själv! Och han ställer sig själv också. Han gjorde det lite hemma hos mamma igen när vi tränade och har fortsatt sen vi kom hem, det går bättre och bättre och han står längre stunder.
Shit vad fort det går...


Men nu ska jag sura vidare, och ta på mig nått riktigt fult men skönt bara för att reta honom ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Dra på dig de största trosorna du kan hitta och den sunkigaste t-shirten och mys ner dig i soffan. Själv känner jag mig ensam och övergiven här i huset. Kevin sover och karln jobbar natt. :(



Vad var det för babyvakt ni hade?



KRAM

2009-08-23 @ 20:27:47
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0