Duktig jag!

Jag har precis gjort 100 situps! Första gången på Mycket länge och det kan jag tacka tv 3 för, eller snarare 500kg klubben (och lite Jenna) ;)

Nu får jag försöka dra igång det här på riktigt, jag som passerade det magiska strecket för 3v sen har nu passerat det igen, fast åt fel håll. Jävla semester. Nästa vecka är den iaf slut, då blir det till att cykla till jobbet igen. Samt att jag måste försöka göra mina situps varenda dag om jag ska få något resultat någon gång.

Nej nu ska jag nog göra några till och säga åt J att plocka bort den äkliga chips skålen...


Var är alla mina kommenterare förresten? Har ni döddit?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, DU ÄR SKITDUKTIG tycker jag :-)

2009-08-13 @ 08:52:59
Postat av: johanna

jag lever!!!!!! datan vart paj! blä! 100 situps var inte illa!!! träna magen på gymmet, kändes som om den var sönder efter, sjuuuukt ont över snitte.. blä!

2009-08-13 @ 13:48:45
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0