Fittslem AB?

Jag och Rosie har idag kommit på en ny affärsidé med tanke på dagens artikel i expressen.
Vi ska börja sälja våra gamla använda trosor ;)
Undrar om bolagsverket godkänner "Fittslem AB" ?

Jag vet att mycket familj läser här men jag kan bara inte låta bli :p
Det är faktiskt enormt stor efterfrågan på nätet efter det här och vi har kommit fram till att det dels är en bra extra inkomst men också, jag slipper tvätta!


Någon som är haj på att göra hemsidor så vi kan lägga upp en shysst prislista?
Som betalning kan ni få ett par av mina använda trosor ;)


Kommentarer på detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart som fan vi ska bli rika..Bara att lägga ut alla fina små trasor vi har där hemma..Haha

2009-08-18 @ 20:26:44
Postat av: Kaosets Gudinna

Hahhaha jag är gärna med och säljer. På allvar. Jag tror på idén. :D

2009-08-18 @ 21:19:36
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja ja. Detta är inget nytt.

Fanns redan på den tiden det bara fanns "Gula Tidningen"



När jag skulle sälja barnkläder för 15 år sen ringde det olika typer och undrade om jag inte ville sälja anv. trosor!!!!

2009-08-19 @ 09:40:48
Postat av: Catta

Haha, haha, haha, Fittslem AB, det vore ju nåt ju :P

2009-08-23 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0