För att glädja mitt humör

Så ska jag tävla lite och hoppas på att jag vinner någonting, känns som att jag behöver det.
Inte för det löjliga tjaffset här hemma utan för livet i allmänhet + rättegången i övermorgon...

Det blir lite tävlingar hos Familjen Korb till att börja med så får vi se om jag hittar några fler ;)
Klicka på bilderna för att komma till tävlingen..


Ett wellnesskort vill jag verkilgen ha eftersom jag vill gå på sånn där modell för en dag igen så man kanske får en bild på mig som blir bra :(


Den här boken är jag jätte sugen på, har flera liknande, "en kärleksförklaring" bla men ingen till Leo..


Amanda Egilson, i löööv, har förälskat mig i ett armband sär för länge sen, men eftersom det kostar 1400kr så ligget det på want listan ett tag till, men drömma kan man ju alltid göra ;)


Sist men absolut inte minst är en bärsele från drottning einar, huuur cool som hellst ju. Som jag har saknat att kunna bära Leo sen jag sålde sjalen, men ärligt så stog jag inte ut med färgen, den var as ful. Men den här är ju as läcker. Undrar om jag kanske ska köpa mig en ändå även om jag inte vinner den..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0