Hur kunde jag glöma?

Att berätta att min lilla bebis kan stå helt själv?!
Vi har övat mycket i veckan och det har gått ganska bra, men igår och i förrgår så stod han upp helt själv både på egen hand och med lite uppmuntran.. Lite vingligt är det så klart men han sätter sig igen sen ist för att ramla.
Han har ju suttit på huk och balanserat ett tag, samt sin snygga "spindelmannen pose" nu vill jag att han ska börja gå :D

Han är så duktig, min stora lilla kille <3


Idag kommer J hem så då ska vi visa, det har varit lite svårt att visa trots många videosamtal ;)

Nu ska vi klä på oss och traska iväg till läkaren för att utverdera medicinen...

Kommentarer
Postat av: fie

jag känner ingen unge som är eller varit så tidig som han. han rockar! med allt.

go leo <3

2009-08-06 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0