Ingen bra dag

Idag är igen bra dag, sög redan när jag vaknade...
J har tagit med Leo och åkt till Sundbyberg med Filippe, själv sitter man här och skulle ta hand om mig själv. Blev en film som jag redan sett och nu ska man väl till att städa köket och börja med maten.
J tycker jag ska åka till akuten medans jag tycker jag kan vänta tills imorn när jag ändå ska till Kronan på morgonen.
Efter det ska jag iaf till tatueraren, har plockat fram 6st olika typsnitt som jag sitter och väljer mellan, alla är ganska lika, eller ja två olika typer. Får se om jag ev tar nya handavtryck på Leo ikväll också för att se om det blir bättre än dom vi gjorde när han var pluttig, men jag vill ju helst ha dom eftersom dom är så små..
Men vi får väl se..

J ska få vara min rådgivare ikväll om jag orkar.
Känner att jag måste göra den så snart som möjligt eftersom jag känner att jag inte kan hålla mig ifrån att göra vissa andra dumheter annars. J säger att jag bara kommer göra det någon annan stans då, men jag måste väl försöka med nått right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0